Dreams

Drömmar kan vara jävligt jobbigt även om det är bra drömmar, du får leva med det du har i det verkliga livet men det du drömmer om finns bara i drömmar...
Jag drömmar konstiga drömmar och mardrömmar ganska ofta men dessa drömmar är helt obeskrivliga som jag inte vill gå in på, dom är allt för pinsamma för att gå in på därför behåller jag dom bara i mina drömmar men det är så behagligt och obeskrivligt dumt gjort men ändå?! Man vaknar upp och känner inga skuldkänslor för det utan det är bara jävligt himmelskt..

NOG NOG om drömmar...

Nyårslöfte? Är det ngn som ska hålla det ?
Jag börjar imorgon för inatt fuskade jag ju och pannkakor blev det men inte choklad iaf.. Någonstans får väl fö fasiken börja heller!! :P
Jag och Ronja ska börja träna nu i veckan, vi är äl som två 60 åringar i kroppen om inte värre antagligen... BLÄ!!! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0