Ooooooooops!

JA det kan man lungt säga för min blogg och ett stort sådant också!
Har precis vräkt i mig muffins och sett på Dantes infierno på Blueray (grymt) men nu blev jag ändå ganska knäckt för jag är ju som sgt ensam här i hemmet men har ju min lilla queen of saba hemma så det är bara att kudda upp hörnen i sängen och lägga henne brevid mig och det finns inget som är så mysigt som det vill jag lova för då slipper jag gå upp och hämta henne och kan bara pussa och krama henne med en gång så där på morgonfronten eller kanske nu om 2 timmar, som de lilla trollet har fått för sig att hon ska vakna typ den tiden?! Haha.. Jaja, mathias är iaf i trollhättan och han tog med Wii konsolen så jag har typ bara filmer , lirar ju donkey kong country och Epic mickey så det kliar i mina fingrar vill jag lova!!

Dessutom så har jag fått för mig att jag har en massa demoner i lägenheten?! Varför det?? Det bara kommer och går det där och jag blir helt nojjig ... Jävla sjuka tankar säger jag bara... Inte ngt som jag fått efter filmen men det lär ju inte bli bättre..
:/

Kvällens uppdrag var ju att jag skulle göra fin middag och göra anka med black rice och spenat till, det blev ju rätt bra (RISET JA) Jävla skit anka, smaka ju skosula!

Imorgon är det nyår och det är andra året nykter och jag har nget mot det , ska bli skönt med tanke på att man ser alla andra idioter springer unt fulla och spyr så tappar man sugen, är hellre med min ängel och myser framför tv:n, har bestämmt mig för att se på underbara sound of music imorgon :) Ska bli så underbart, mamma ska göra middag vid 3 tiden sen mot kvällen blir det hummer ÅÅÅÅH fy fan va gott det ska bli <3

Yes , jag ser fram emot ett nytt år för jag har ett nyårslöfte som ann-louise höll förra året som hon har lyckats med och det är att inte äta godis på ett helt år och nu skulle hon ändra nyårslöfte till att börja äta det istället :)
Måste tänka på utlandsresor , det är bara att glömma om vikten inte går dit jag ska komma!!

Nej nu blir det sängen , orkar knappt tvätta av mig sminket - fyfan va jobbigt.... :O


RSS 2.0