2009

Justin timberlake ft ciara - love,sex & magic


Söndag.

Varför?? Snön bara faller och faller och inte ngt kan man göra åt det? Visst är det störande(framför allt jobbigt)
det skulle visst bli 10 cm imorgon men det känns som det kommer bli flera meter som det snöar nu... :(


Livet före Coco Chanel

En film som går att fastna för men inte en gång till men den var helt okej så den får en 6 av mig!

Påtal om jobb så var det EXTREMT mycket att göra igår men varför? Typ mer än julhandeln... ? Inte för att jag klagar för det ser ju bara bra ut men tycker det är konstigt bara och igår kom det en tant till mig som var ca 65-70 och tyckte min brunkräm ( kanebo , sensai ) var så himla fin och hade sminkat mig så himla fint och hon ville jätte gäårna ha den så kicks fick en till köpare fast är jävligt sura på den angående att jag köpte för brun kräm och att dom ville ha förpackningen för annars kunde dom inte sälja den (?) NEj men det kan ni nog inte göra iaf för då blir det jävligt ohygeniskt , eller hur?! Jävla konstiga regler... Och no service for big customers!

Good night and let the good dream rolls ;)

 


Full gruvarbetare

hahaha , så jävla rrrrrrrrolig:)



Ostädat

I vårt lilla bo , det finns inga ord för hur mycket jag skulle skämmas om vi skulle få besök i denna röran!
I måndags tvättade jag (nästan all tvätt) men har inte lagt in det i garderoben än och i tisdags tappade jag knäckebröd packet och det ligger framför kylskåpet och möglar än och det finns ingen ork för att dammsuga upp det (antagligen väntar jag på hungriga djur)
Vad jag borde göra idag är att tvätta,dammsuga,skura,damma,diska och rengöra spisen inklusiv toan......
Jävla tråkigt!!!!!!!!!!
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH! 

 


´Babyshop

Jag vill till Göteborg,stockholm,oslo och överallt för att hitta baby saker som verkligen inte finns här jag vill det nu nu nu nu! :)
Jag blir tokig, måste kolla barnvagn,säng,mera kläder,sängar och allt som finns att köpa till bebis!
ska till göteborg nästa månad och då blir det att kolla lite :)

Nej nu blir det dra sig in till stan och äta parkmat! MUMS

 


Work to do

Känns mycket bättre när det finns jobb att göra och att man mär mycket bättre, fick jobba i förrgår och igår så då blir man inte lika slö längre och man har lite mer att se fram emot när lönen kommer;)
Imorgon blir det jobb då med synd att jag inte hörde att Anna ringde imorse för hon hade tänkt att skänka bort jobb till mig idag men efter 4 ggr antog hon att jag låg och sov så då gav hon den till en annan!

Hoppas jag får jobba på söndag med för det kan jag verkligen behöva och sommaren kommer jag jobba helger med för det är inte mycket man får när det kommer till försäkringskassan sen och ska man ut och resa blir det inte ett öre till sånt! :/

Idag vet jag inte vad som händer(som vanligt) skulle stått upp när klockan ringde klockan 8 men visste att uven brevid inte skulle vakna vid den tiden.....

Blir iaf inte ensam som jag trodde att jag skulle bli för det var ju planer på att åka till thn men jag får ALLTID som jag vill!

Nu ska jag ge mig av till sminkbordet!
Seeeeeee ya


Voice

Kan inte sluta se på det nu , det är så jävla bra!!

Idag läses det upp ett mejl av en tjej som hade en kille som gick en dykarkurs i egypten och när han kom hem till sverige¨så hade han med sig en haj till henne (kramdjur) så varje gång hon tittade på den skulle hon tänka på han, när han är klar med sin dykarkurs så kommer det sig att han har varit otrogen och för att tänka mindre på honom så vill hon förinta hajen , då dom tar fram en matbredare och försöker köra hajen i bitar men det gick typ inte men  Josephine kom på en ide om att hälla vätska så skulle det nog gå bättre ;) hahaha asss roligt !

Jag skickade in en fråga om radio girl får se om den frågan dyker upp imorgon annars är det inte värt att dra upp den här:P


Dance your ass off

Jag vet inte vad det är för fel på mig ibland men om jag inte tränar så känner jag mig helt odulig?
Ska man känna så? Är träningen så viktig?
Jag är ju sån att jag måste träna ngt som passar mig 100 % ut annars vill jag inte och ger upp som nu så vill jag mer än allt annat börja dansa igen men kan ju inte det för det är inte bra men vet bara inte vad jag ska ta mig till ibland för jag ska ha gjort allt allt allt annars är jag en stressad person som känner press vart jag än går just DETTA är mitt stora dilemma ...
Vill göra så mycket hela tiden , tänk bara efter förlossningen jag kommer inte kunna slappna av en sekund för då har jag fler möjligheter igen och då ska allt ha gjorts på 1 vecka ungefär!
Vad gör man åt sånt ?
- there's no answer ...

 

visste dock inte vilken bild jag skulle ta till ämnet men det fick bli denna..


Kvällsfika med semlor

Är aldrig fel, tog en fika förut idag med en semla och sen nu ikväll när vi såg på "signs" det var jätte gott, haha här sitter man och pratar om dieter och massa hårdträning inför sommaren men ska man hålla på så här kan man ju önska sig ner i sjön för man lär ju ses över en massa gott på sommaren framför allt!;)
Ne nej nej det ska bli plattmage och riktigt klyft stjärt när jag är klar!;)

Nu blir det att spela crash sen se på en till rulle!

Bye bye then

Efter tio

Kollade på efter tio med malou idag och där pratade dom olika dieter man kunde välja att gå ner på och det är ju fan gott också!
Man kunde äta stek med bea sås och ett glas vin till maten , haha varje gång det har skett blir man ju smäll fet men kanske inte av detta då ska i vilket fall prova detta efter förlossningen för alla som som hållde på med denna kost hade nygligen fött osv...

Men än så länge lever jag kolhydrater och massa gott !


postkodsmiljonären

Utav alla personer så ringer dom mig för jag hade svarat rätt på deras tittarfråga men hur många får som ringa egentligen för hur många blir inte helt stumma och vet fan inte vad svaret är förän man har lagt på mobiljävveln?!
Komiskt nog fick jag rätt på en fråga som var hur enkel som helst" vad heter emil i lönnebergas lillasyster?" Jag   tänkte fan kör han sånna enkla frågor så är det ju hur enkelt som helst men inte riktigt 7 frågor på en minut får jag trösta mig med att det är inte så enkelt! :PFår testa mig på en nästa gång!



Do it again

Shakira . do it again


Today is sunday

Vaknade för en halvtimma sedan och ringde till pappa om han kunde köra mig för det blir så jobbigt att vänta i lunchrummet i två timmar så han är snäll och kör mig :)
 
Annars så sitter jag bara och slö-surfar som man alltid gör på en söndags morgon!
Påtal om igår när jag jobbade så var det fan mycket att göra?! Det är ju typ som påskhandeln eller har julhandeln inte riktigt smällt än? Fattar inte hur det kan bli så mycket ?! Ökat med 52% och rusta 70% ?! Det är jävligt bra allstå men ibland så undrar man hur det kan bli så ? Är det verkligen så billigt för dom att handla här? Jaja tydligen:P
 
Hoppas det blir mycket idag med :) Dagen går ju fort iaf för jag har 12-16 vilket är en väldigt snabb dag om man jämfört när jag jobbade i sommras 8-21 och det jobbade min dåvarande chef det varje dag typ :/ hhaha...
 
Nu blir det att sminki smink och sen bär det iväg!
Puss

Everytime we touch


Indiana jones

Har vi precis sett på och det är en sådan vecka att vi kollar en indi film varje dag så vi har kollat klart dom på söndag:)


Diverse
Jag har fikat med Ronja idag på Kaffe Kompaniet och det var jätte mysigt vi fick inte umgåts värst mycket men det var kul så länge det vara =) <3

Annars har jag inte gjort alls mycket idag, det hände en hemskt grej idag när Mathias hade varit och tränat så fick inte han med sin plånka hem och det märkte han efter 7 timmar ?! (för det var då jag behövde den) haha..
Han var jätte nere idag min lilla stackare så jag sa att den måste vara i eriks bil så vi väntade tills klockan var 8 på kvällen så ringde erik och sa att han hade den sådan tur!! :)

Nu ska vi kanske se på en till film , departed? Så jävla bra och musiken i den är inte tråkigt bra!;)

Pusss

Deprest

När man känner så vad kan man göra då i lilla strömstad? Skit jobbigt att känna så för det finns verkligen inget att göra förutom att gå ut och äta eller om man bortser att gå på bio där biosalongen är 60 år gammal och EJ renoverad ett skit därmed går det samma bio sen 10 år tillbaka ( jag överdriver gärna idag)
Denna stan är bara byggt på norrmän,sport(jag älskar sport men också andra aktiviteter) nordby och ut och äta jävla mat hela tiden! :/

Känner mig inte inte alls i form idag för humör känns det som, maten var hur god som helst men det är så mycket mer man vill göra än att bara vara ? Känns ärligt talat SKIT jobbigt antar att det kanske blir bättre när jag har börjar med körkortet så småningom men sen då? Vad ska jag göra? Känns som jag kan börja skriva en bok för att ha ngt "mycket" att göra!

Jag vill ju självklart vara med mina vänner men jag har ju blivit så borta med det och det beror jätte mycket på förhållande man vill ju bara vara med sin kära hela tiden:)

Du vet vad jag menar , Ronja;)

I helgen ska man jobba och Mathias kanske åker bort ( till thn) men seriöst då blir det ännu värre?! För då har jag inget annat att göra mer än att spendera tid med mig själv?! Vad gör man då? Hatar inte att vara själv ibland men inte i flera dagar(inte ens en dag)

 


Klockrent!

Igår när jag skulle vakna så ringde min kära mobil av Anna och frågade om jag ville jobba så efter barnmorskan bar det upp till Nordby (efter en semla på backlunds med pappa) kände väl att när hon tog min víkt skulle jag trösta mig med det ? Vilket inte känns så rätt men det får la bli lite skärpning och jag vet inte om det blir det idag för Mathias väntar sig en silvia kaka när han kommer hem ,FAAAAAAAAAAAN vad jobbigt det är?! Hur fan skärper man sig ngn gång?! Bara för man är gravid betyder det inte att man får vräka i sig hur som helst som barnmorskan sa först i vecka 5 men tror inte jag tog till mig det i vecka 20 fram tills nu !

I vilket fall när jag satt i kassan igår så kommer det självklart en dum kund av alla "smarta" kunder man får per dag *NOT*  och så ska han betala med den terminalen som det är chip på vilket finns enbart på axepten där det står på norska " CHIP FRA DEG" vilket menas på svenska (ganska lätt uträknat) chipet ifrån dig och då sätter han chiptet mot sig och då tänkte jag göra det enkelt och säga "chiptet emot mig ,tack!"  Men det står ju här att jag ska sätta chipet från mig ? Ja det är väl samma sak ?! Nej det var det tydligen inte , CHIP FRA MEG & CHIPET MOT MIG SAME SHIT , IKKE SANT ?! Jävla idiot , nej jag har bara suttit i den kassan snart 3 år och jag vet fortfarande inte vilket håll det ska vara !

Magnus ugglas norgeskämt tyckte jag var jävligt logiskt landet är vackert det är invånarna som är helt jävla rubbade(något i den stilen) Hahaha :P

Nej nu ska jag iväg och äta med mor och far :)
Pussssssssss

Det görs fan inte på grädde!

Vem kan tycka att grädde är gott i carbonara?? Ni vet inte hur man gör men let me tell you!

Du kan välja i stort sett vilken pasta du vill till carbonara jag brukar köra med skruvar eller penne så släng i en bunt med pasta och koka ca 7 minuter för att pastan inte ska bli för mjuk, ta sedan och klipp bacon i skivor och stek dom så dom blir "precis" klara och sen steker du fin tärnad lök när allt detta är klart så tar du och slänger i allt i en skål ta sedan 1-2 äggulor och sist en burk creme fraiche eller mer om du vill ha den extra krämig sen är den klar ;)


Get over it

Nu är det dags att få något gjort , men det kommer vi ändå få göra imorgon så idag är bara en dag som alla andra i guess för imorgon blir det barnmorskan och då ska vi få höra på hjärtslag :)
(hoppas vi kommer i säng i tid bara)
Helgen gjorde vi inte särsklit mycket, gjorde amrikansk äppelpaj vilket jag tyckte det var svårt men efter en dag eller två kom jag på att det måste nog varit jag som överdrivde med mjölet till mördegen :/
Mathias jobbade i lördags så åkte jag och pappa upp och hämtade honom då jag passade på att köpa glass,chips och saft (vad jag gottar mig alldeles fööööööööööör mycket)

Nu sitter vi här och jag har precis rakat mathias skägg (har absolut inget annat att tillägga som ni märker)


 

 


History in 2007

- power meet




Haha denna bilden är hur rolig som helst , han var INTE glad denna dag kan jag säga...- Dennis (min kusin)
Jag åkte dit med några vänner från uddevalla och denna vänskapen gick inte igenom helt ut så då hittade jag Dennis min kära kusin ett par meter ner och jag fick bo med dom, en dag så hade dom slut på bensin helt ut så Dennis bad mig gå in till stan för att köpa Bensin, så jag gick fick med mig lite att dricka på vägen för att hålla mig i form(?)  så efter 2 timmars gående så kommer jag fram och tankar fullt ut sen träffar jag två tjejer som kunde köra mig tillbaka för dom skulle den vägen så det var ju hur skönt som helst , när vi åker i väg så ser jag sussie på vägen och tänkte garanterat att hon hade plats(NOT) jävlar , glömmer bensinen i bilen och sussie är tvungen att åka ìväg ! När jag kommer tillbaka med ett konstigt åk och full i fan så har jag ingenting kvar och Dennis HUR förbannad som helst! :P hahahah


Love eyes


Ingen vanlig dag

För idag har min älskling fyllt 26 år:)
Det är precis två årsedan vi lärde känna varandra , helt sjukt vad tiden går fort ?!
Kommer ihåg att jag skickade ett grattis till Mathias när han fyllde 24 och han blev så glad :) 
 
Först idag så sov vi ganska länge tills mamma ringde och sa att tårtan och det var klart så det var baa att komma, så vi begav oss bort och tjötade i två timmar typ och det var jätte mysigt sen drog vi till park och käkade park burgare ( supergott )

Nu ikväll har vi sett på Blade 1, verkligen en gammal goding, nu blir det stigmata och mat :P Klockan (snart) 1 på natten :/ Inte likt mig detta men det har denna månaden har inte varit som den skall för mig överhuvudtaget jag har bara ätit och ätit ? Stämmer detta?

helgen skiver jag mer om imorgon och jag måste bara tillägga min goda helg kaka som jag gjorde (huuuuuuuuuuuur god som helst) 

 

 vi snålar aldrig med grädden ;)


Torsdag

Hej kära blogg .
Just nu sitter jag och väntar på mat , är hur hungrig som helst och mitt dygn har vänt sig helt för jag vaknade 12 idag (?) Ställde klockan på 8 men det reagera jag tydligtvis inte på, vi la oss halv 3 inatt för vi kollade på nyckeln till frihet!

Så när jag stod upp blev det frukost iaf för min hunger för frukost är det aldrig fel på , älskar frukost mat! :)
Jag tog mig en 2 timmars sminkrunda på toan förut och det var hur kul som helst som vanligt, hittade smink som jag inte ens tänkt på så då var det ännu mer kul :)
Kollade på topmodell igår och såg att en tjej hade samma ögonskugga på sig som jag hittade och då prövade jag mig på lite , det blev jätte snyggt har bara användt den som rogue förut men det är egentligen en eyeshadow=)

Idag blir det makaronlåda med kassler till , gott gott:D

 

 

 



 


Open

Welcome to my world

Today har vi legat till klockan var circus 11 och jag vräkte mig med honungs mackor och mathias tycker jag är nyttig (?) Haha jaja men inte den honungen i alla fall men den är ju inte onyttig ? Jag vet inte vad den är !:P

Sen drog vi ut på en promenad och det börjar bli mer och mer ansträngande,flåsar som en jävla flodhäst på plan mark?! Till sommaren blir det powerwalk för hela bunten:) 
 
Skriver inte mycket idag utan det blir mest bilder!

 

 

 Lite nya stuff i lägenheten :)





 




Hur kul är det...?

Att komma från jobbet till en busshållsplats där det är SVIN kallt och sen efter 10 minuters väntan kliva på bussen så avviker den dig ?!
Får hela jävla dörren i huvvet och jävla n****!! :P

Nu får jag mat iaf när jag kommer hem och det blir kycklingburgare med grovt bröd med advocado röra till tänkte jag med massa sallad!

Har påbörjat med min "nya" kost IGEN och det känns mycket bättre.....Energi women (hihi) 

Igår tittade vi på Open range med kevin coster och den är så bra, det ska bli riktigt kul att se han irl , känns så konstigt att han spelar musik ? Kan aldrig tänka mig det men bra är han som fan på musik iaf!

Snart kommer mamma hit och tittar hur det blev med alla pappas grejer igår , haha vi tog det mesta :P
Jag ska ta kort på det när jag orkar för palla skriva ner allt det..



Lat som aldrig förr

Slöhet är det värsta som finns och man får ingenting gjort, jag börjar fundera om mitt liv börjar gå neråt med framtidsplaner och allt? Vad jag menar med et är att man försöker skriva ngt bra hela tiden men känns inte så intressant ?! Haha, på mig låter det som mitt liv är helt värdelöst (vilket det inte är) men jag ska allt ta och sätta mig i skolbänken igen för detta går inte !! Får panik, måste skaffa mig lite mer dags göra än att bara ligga och vänta på jobb dagar!!

Jag kommer att komma på fötter igen , alla har vi våra dagar !
Har precis proppat i mig en halv 140 grammare med mörk lindt choklad, jag tolkar inte det som att fet äta utan att njuta, dettsutom så är det inte godis det är choklad så blanda för helvete inte ihop det ;)

Seeeeeeeees

13 dags afton

Har precis kollat på Maverick och den är en gammal klassiker som man kan se om mååååååååååånga gånger :)
Fan vad Mel gibson ser bra ut i gamla filmer riktig charmör tycker jag fast slår fortfarande inte mannen min ;)

Idag har det varit en tröttsam dag som jag inte vill dra upp men känns som inget kan uppmuntras och känns som en klump i magen, en väldigt jobbig känsla bara så när jag ringde till pappa förut och pratade så tyckte han att vi kunde gå ut och äta så vi valde park och jag beställde parkburgare till dessert blev det marängsviss med cola sås vilket var underbart gott i magen sen ville man inte ha mat på hela dagen för en sån måltid hänger med hela dagen ut typ!:)

Har dessutom känt mig riktigt sjuk sen imorse, har haft halsont i flera dagar och imorse tror jag att det är poliperna som spökar med min näsa och det gör ont !:(

Imorgon blir det att spendera hela dagen med mamma och jag ska hänga upp lite mer gardiner i sovrummet som  kan bli riktigt mysigt!

Här kommer en gammal goding som livar upp stämningen en röd kvällsdag! :)



Lite tankar

Undrar vad problemet sitter ibland hos vissa människor speciellt sånna som har bloggar i onödan?!
Vadå fångar du upp dig själv på det sättet eller ?! Fan vad patetiskt, skriver pinsamma grejer är fan skämmigt att se på, skulle föredra att skriva om något mer lämpligt kanske ..

Sen undrar jag varför skapar man mer problem än vanligt ? Varför ska man be om problem? "Bara" för att du har problem upp till öronen så behöver man ju inte belasta mer än normalt!
Jag blirså jävla irriterad att det kliar i mig och den där jävla spriten som gör folk att få bakslag ?! För sprit ?? Allvarligt talat, jävla människor som tycker att det ska vara nödvändigt att lugna ner nerverna på det sättet ska ta mej fan ha brutalt stryk !!

Kommer fan aldrig dricka under mitt barns uppväxt, att man festar när man under åren är kanske normalt för man är alltid ute efter nytt folk, boys och bla bla men inte fan sitter man tråkigt dricker mycket och tycker att man förtjänar sig sprit ?! Aldrig i själva fan förtjänar man sprit ?! Då är man fan slut i huvudet , har aldrig tänkt tanken att jag förtjänar det snarare att man mår skit eller att man är jävligt sugen på att bli snurr i pappen ( same shit diffrent name)

Lite uppmuntran hade fan inte suttit fel just nu känner jag så därför sitter jag och läser i lilla uppmuntringsboken och försöker ta tag i mig själv!
Ibland undrar man fan på detta klot man lever i :/ 
Tror jag ska skissa lite eller något som får tiden att fördrivas och som jag tröttnar fort på...


" life is what it is , is not what you want it to be , you could be rich but it would just be like you were on the street, you're going to give your life to love and the rest of it will get under and you can't trust no one."


pic n show



 

 

 


Do no talkin!

Vaknade klockan 10 idag men drog ut massa tid på att vänta till uven vaknade med att läsa bebis boken, nu blir det att kasta och göra iordning för vi ska åka iväg och handla snart!
Handlade fan för 1700 men har typ ingen jävla mat kvar ?!Snacka om att handla förnuftigt ...

Sen blir det långpromenad och sen vet jag inte ?!

Seeeeeeeeeeeeeees


Flashbeer ;)


Trött

Sitter hos mamma och är hur seg som helst, stod upp halv 6 och var på jobbet halv 7 och räknade varor till tusen kändes det som men gick ju tidigare i om att jag skulle prata med en läkare!

Tidsfördrivande idag vet jag inte vad det blir ska äta hos mamma, mathias kommer hem klockan 4 och jag känner för att äta bakelse men tror jag hoppar över det för det känns jävligt onödigt men ändå så lockar det som fan ;)

Har däremot hittat väldigt mycket smarta lösningar till vårat stora förråd i lägenheten så det får snart bli ikea tycker jag! :)
Vi bar ner min vita bänk som jag köpte på svenska hem för några årsedan den blev jätte passlig på toaletten så det blir foto-uppdatering ikväll tänker jag!

Tycker helgen har gått ganska bra ändå fast det kändes som veckodagar hela tiden så det var lite jobbigt att tänka på att det var helg iom att det har vart helgdagar för hela bunten tycker jag! :P

Var på MQ när mamma hämtade mig förut och köpte mig ett armband från ZOUL som var sket snyggt :)
Ska ta kort på den sen , jag vill bara köpa massa grejer hela tiden , det var som på jobbet igår så kom det in en tjej i lunchrummet och köpt en påse från H&M och sa att hon hade tröst shoppat lite och jag känner att jag vill tröst shoppa ganska ofta och jag kommer OFTAST med en jävla massa påsar vilket känns ibland som jävligt behövligt för hur jag mår men jävligt onödigt då vill säga, hur ska man göra?! Jag måste se till att tjäna jävligt bra med pengar annars kan jag aldrig må bra typ?! :P "Shoppa är den ända lösningen till problem!"


Nu blir det mammas mat !

Seeeeeees


.


Work to do

Igår hade jag stängning i förbutiken och idag hade jag öppningen i förbutiken så jag var laaaaaaaaaaaaaaagom trött när jag vaknade idag och orkade verkligen inte att jobba kände jag först sen så bar det iväg med frukost i magen och frösen var jag när jag kom ut! Seriöst ?! 15 - ute på morgonen och värre ska det bli?! Inte precis det man önskar sig men blir det så här jävla kallt och en usel sommar på det då blir jag fan sur!!!

Imorgon ska jag upp klockan 6 och det känns inte ok för det är invertering på jobbet, fan va tråkigt :/
Tar sån jävla tid också men kan gå snabbt om vi är många... =)

Så nu har jag precis stekt rosa pannkakor till jobbet för mig och Mathias men innan jag lägger mig blir det fruktkräm med grädde , MUMS ! :D

Vätskefylld ...
Något ?! Jävla tjötigt, direkt jag böjer mig känns det som jag har 150 kg över mig, mitt ansikte är super mjukt och jag är ganska fast i ansiktet but not anymore ( babyface....)

Nej nu ska jag masa i mig gott gott !  SEeeeeeeeeeeeeeeees


 

 

 

 

 


In your face !

5 timmar och 26 minuter har jag fått sova och jag är jävligt trött men kan inte sova /vila och jag ska jobba fick jag reda på för 2 minuter sen , stängning i förbutiken får se hur det går får bara göra det för jag behöver ju pengarna men nu är det en tjej som är sjuk så hon frågade mig då:)

Så klockan ett börjar man då, Mathias blir nog lycklig för då kan han ha tvn tills jag slutar ;)

 Stod upp klockan 7 idag och gjorde frukost till Mathias för det ville han verkligen ha idag innan jobbet efter det var jag alldeles för vaken för att somna, hatar verkligen sånt där!!  Vill man sova så vill man , capish?!

Sen tänkte jag att man kanske skulle ut och gå en jävla promenad för att få röra på det förbannade fläsket men känns fan inte nödvändigt när man börjar klockan 1 och ska vara i förbutiken för jag behöver nog ändå inte stressa så mycket som jag ALLTID gör...

Nej nu får jag ta och göra lite mer än så här! 
 

Seeeeeeeees


...................







 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 The day after
 


;)


Nyårsafton

Den har varit mysig och rolig som nykter (det är ju ganska tvunget)...
Vissa stunder var ganska dryga ,trodde allt skulle bli skit av alltihop men det löste sig man får bara bita ihop och göra det bästa av situationen!!
Roliga kort,filmer mm har skett och uppdateringar kommer med detta så hoppas ni får ett gott skratt för det fick iaf jag!
Efter denna nyår så tappar man sugen på att dricka får jag säga och Ante är den som gjorde störst intryck på den fronten ;) hahaha, jävla fyllos!! 
 
Det börja ju med en hel 70a med Capten Morgan (den är inte och lekas med) och lilla ante är nog inte så händig på att hantera sprit skulle jag förmoda i vilket fall så sa jag till han att om du drar i dig med så kommer du inte in det är bättre att du nyktrar till så du kommer in så slopper vi massa tjabb men ikke då så när vi kommer till o2 så står jag vid garderoben då hör jag lilla Ante komma bland alla kärringar och skriker till en 60 årig kärring " Är du törr eller ??"  HAHAHA ! Vakten kommer vilket är ganska troligt och frågar han vanmligt om han vill ta lite frisk luft om han vill komma in överhuvudtaget men då blir han ganska över otrevlig och då tar han vid nacken och detsamma gör Ante så kvällen slutade med att JAG (självklart) får åka polisbil med fanskapet (som också spydde i min diskhorn) så han kom in till ett varmt ställe och slapp att hamna i regristret!

Min kväll var att danska drack alko fri mohito som var hur gott som helst!:D




 







RSS 2.0