She's back in b .....

Nu jävlar blir det back in buisness! ;)
Har verkligen inte skrivit på ett tag men det behöver jag väl ändå inte förklara mig för ? :)
Jag hade BTW börjat skriva här för ett litet tagsedan men det inlägget sparade jag bara för jag har blivit mycket det-dära-gör-aldrig-saker-och-ting-klart;)

TRÄNING
Ja jävlar det ska vi verkligen köra intensivt på nu, jag har gått på GI i 3 dagar,TYVÄRR så känner jag mig fortfarande som björnen baloo och inget går att göra för stunden SUCK !

Vi har nog äntligen beslutat om namn iaf och det blir Isa, ovanligt och tycker det är så fint, vi tänkte ju först att det skulle vara ett långt och vääääldigt ovanligt men hittar man ett fint namn så plockar man det :)

Next week ? Fyller jag 22 och det blir FAN ingen tårta, jag ska inte bli ledsen för det , jag har vräkt mig i ett halvår och nu när jag ser på mig själv mår jag inte bra av att tänka på tårta!

Nu blir det att titta till maten, ikväll blir det ungstekt kyckling med mozzarella och pesto =)


40+1

Nu sitter jag hos mor och far har precis käkat frulle , haha i know att det är lite sent för frukost nu men när jonny gick imorse fick jag i mig bara 3 små bullar som mathias innerskaffat för sin "kasta-sig-iväg-frukost" när han drar till jobbet sen fick jag gå bort till mormor och hjälpa henne med hennes nya data som har pajjat?! Fatta inget iaf så hon får lämna ner den om inte fredrik är ngt smartare ;)

Frukosten var jävligt god iaf ;)

största anledningen att jag kom hit var för att våran mus till datan har verkligen gått sönder och jag skulle betala räkningar men ikke så det var liksom inte maten som locka mest !;)

Nu ser jag en otäck spindel på gardinerna och jag vägrar döda den lilla äckliga jäveln, FAN vad dom är vidriga!!!

Neee påtal om ngt annat faktiskt så är jag i vecka 40+1 idag och jag vill att den kommer nu!!! Är så trött...:(
Ska ta mig en titt på tvn istället ..

Broken - Beyonce



 Alltid lika skönt att lyssna på <3


RSS 2.0