Train-tripp

YES! Gud vad skönt att få ÄNTGLIGEN få ut och resa lite (fast bara i sverige) haha som det ser ut nu med vårat lilla familje liv så är det inte så bara heller ;)
Vet inte vart man ska åka? Det hade vart skoj att åkt till Borås djurpark faktiskt men får väl se hur det blir med det...:)

Har inte skrivit på ett tag men det är bara för att jag inte vet varför ;)

Har inte gjort ngt speciellt mer än vanligt , kollade på en lägenhet (köpeslgnhet) i tisdags, en tvåa på 74 kvm men nackdelen är att den ligger över 800 000 nu och det är bara två så då väntar vi hellre på en 3a för dom pengarna tänker jag :)
Men fin var den verkligen, men är lite sugen på att köpa en 3a och göra iordning den själv!

Bjuder på lite Jordin sparks, den är ju såååå bra!


NU JÄVLAR!

Nu laddar jag äntligen ner på riktigt :)
Hände ju ingenting innan :P
Så idag har vi inte gjort mycket, har haft en "förtjänad" träninsvärk och känner mig fortfarande hög gravid.. :(
Sitter hos mamma än så länge och Iza sover äntligen jätte gott :)


Omotiverad...

Jag har träningspass kloockan 18,30 - 1930 och jag känner mig inte alls motiverad... Känner mig ledsen typ? Vet inte hur det kan komma sig men iofs denna lilla lägenheten gör att jag och mathias hackar på varandra huuuuuuuuuuuuuuur mycket som helst... Ganska jobbigt, hoppas verkligen på den dära lägenheten på rödshöjden... MEN borde inte hoppas för mycket det är trots allt strömstad vi bor i ... hmm.. Yesss men nu får jag packa och göra iordning...


Godnatt!

Jag måste verkligen sova... Men typ som en spark i röven att jag inte KAN sova?!?!
Roligt nu när hon vaknar för det blir ju ev. mig men älskling tar det säkert.... =)
Tittar på lite möbler som jag skulle vilja ha på blocket..:)
Yesss men nu jävlar ska jag sova!
Goooood natta!


Kvällsrensning

Japp ikväll har jag verkligen rensat allt som har behövts kastats och städat undan och det tog timmar!! Känner mig duktig och att jag KAN gå i lägenheten nu :)

Påtal om annat så vill jag så himla gärna tattuera mig men vet ju inte vart jag ska börja...
Har börjat måla på så mycket men är osäker och då antar att jag ska vänta men är sugen på lite Lakota eller Dakota stil :)

Och till veckan är jag sugen på att ta mig en tripp till vbg/thn men vet inte om det blir av iom att min käraste inte kan för han jobbar... :/ Hur ska jag göra ? Kan ngn ge mig ett bra svar kanske? :) 
 
 


Colors of the wind



 Håller just på städning och tvättning men samtidigt skriker min lilla prinsessa
så då får jag spela fin musik... som om det skulle hjälpa just nu...


Rover Dangerfield

Snuskigt väder och snuskigt bra filmer


Myskväll

Har precis hämtat Iz(s)?a hos mamma,hon va hos henne medans vi åt min super goda lasagne och såg på the gift :)
Var ganska skönt att kunna göra ngt lite mer fritt men saknade henne redan när hon var där borta sådan liten stund :)
Nu vet man hur det är att vilja ha sina barn hemma på plats! :P haha =)

Har lite roligt/läskigt att erbjuda idag :)


Hahhaha


kvällsmat och film


 
 Vi har precis ätit kvällsmat och ska se på sopranos sedan
blir det att se klart på Djävulens Advokat :)
(fast att jag redan såg klart resten igår;))

Satt just och diskuterade mina ögon, bruna? NEJ säger han ?!
Jag har alltid sagt att jag har bruna ögon men ikke :P
Vet inte ens vad jag har för ögon färg själv =)
Nöjd är jag med dom iaf :D

SKulle på Body pump idag men fixa INGEN barnvakt och är arg... men
borde inte vara det för det går inte att hjälpas vid sådanna situationer...


Ångest!

Jag har en hemsk ångest idag och det beror på kladdkakan för igår... WHY?? Blir så jävla förbannad på mig själv..
JAg som ska på Bodypump ikväll och då bådar det inte gott om sånt där....
Får ångest för att jag ser ut som jag gör i kroppen nu också men det kan jag ju inte hjälpa men jag kan hjälpa allt gott som jag stoppar i mig... Fast det var bara igår och i lördags men men... :(
Måste vekligen ta tag i detta nu...!!


Old fashion cafeshop

Precis tryckt ner mig två bullar som var kvar sen igår... TRAGISKT!
Nej men vadå? Tar det lungt liksom, tar mig ngt gott till lördagen( igår räknas inte..)
Har varit bra duktig imorse för då åt jag frukost kl 7 =)

Min kära pappa ringde mig förut och sa att min data hade stannat där borta och att han rensade den ? Fast det kanske den gjorde själv? Men hur som helst så kanske ALLA bilder är borta så jag ringde desperat till mathias och grät och undrade vad som hade hänt!! Men det går att återställa isf.... Hoppas jag fan för annars vet jag inte vad jag gör, har HUUUUUUUUUUUUUUUUR mycket bilder söm helst på den som jag inte vill bli av med! :(
 

 


downloads

ÄNTLIGEN hittade jag laddaren till min bärbara data som jag (nästan) letat i 1 år :)
Så nu kan jag ladda ner Silver Fang  ALLA säsonger på japansk version :)
Hatar den verkligen på svenska.... Låter helt vrickat :/
Gick igenom gamla bilder också, HAHAHA! Fyfan vad vrål roligt att se dom nu efter så lång tid man inte har sett dom...:P
Älskar verkligen partybilder :)

Yess så är det och tvättar gör jag med och allt detta för att jag är hos mammie, lättast så!

Och denna dag har bara runnit ur mina händer som ingenting? :( Jätte tråigt, det är säkerligen bara för att mathias är ledig idag... Trist men så är det!

Haha bjuder på denna snygga bild!  





Our song



 sjunger lite för min älskade dotter :)


Lite pic...

Min kusin Liam och micke & anna är här på besök :) Så jag tog några bilder!




 

 

Yessssssssssssss thats it, bjuder inte på ego-bilder idag :P


Inväntar lunch...

Igår var jag som sagt på cykelträning som jag skrev-förklarade igår med STORA BOKSTÄVER och Isa var hos Farmor medans dess, då hon somnade klockan 7 och vaknade lite snabbt när mamma kom hit och höll henne en stund efter jobbet (typ 11?) hon hade feber igår så jag var orolig men det var ingen fara så hon vaknade pigg klockan 5(!!!)
Jävla skit var trött jag var men det har gått bra, fick i mig lite frukost kl 8 så jag sätte på Lilla sjöjungfrun och hon somnade lite mellan de =)

Nu gick mathias till affären för att handla lite men min lunch blir sen så jag funderar på att steka lite omelett kanske? Hade varit gott men lite sparris till det! 

 


spinning !

JAG SKRIVER MED STORA BOKSTÅVER BARA FÖR MIN MOBIL ÄR RAV! HAR VARIT PÅ 45 MIN CYKEL OCH NU SKA JAG INVÄNTA SOPRANOS!:)

Vaccin

BLÄ! Idag åkte vi till MVC så Isa fick sina vaccin sprutor mot en massa bra grejer men hon började gråta jätte mycket och det gjorde så ont i mig , började gråta :/ hon slutade gråta fort iaf , skönt att det är gjort!
Nu ska jag kolla upp lite med dopet och så!

Träning

Hur ska jag göra? Är hur sugen som helst på att träna idag men får väl ta det imorgon...
Borde ta det mera lungt kanske, var på Bodystepen igår och hade svårt för att låta bli att hoppa och allt sånt som man inte ska göra efter man fött barn.. Kanske inte borde göra det på ett tag isf? Tråkigt att inte göra den för den är så rolig ju!!
Tror det blir bodypump imorrn , det är inget hopp där iaf ;)

Nu fick jag slösa tid på detta!

När man går in på v-trafiks hemsida så står det att det ska gå en buss halv 12 in till stan med ikke? Skulle hämtat mattes plånka som han hade tappat på bussen i lördags ?! Stackarn för han måste ju jobba så då kan han inte hämta den MEN iaf så hinner ju bussen som har plånboken att åka iväg så nu får jag ta det halv 4 istället och jag tycker mest synd om mig som drar ner med myskläder och ser ut som fan och allt i onödan! :P

NEj nu ska jag göra mig iordning för nästa gång kommer jag inte se ut som fan iaf !:P (annat än i helgen de:P)


Vet att jag inte borde ladd



Haha vet att jag inte borde men gör det ändå!
ROnja bjuder lite på sig men inte jag kanske för att
jag inte vågar antagligen! Hahahah















bakrus

fy fan vad jag är trött nu och borde sova,är hemma hos mamma och pappa i mitt gamla sovrum tråkit att vara hemma utan matte! HaJha hitta en konstig brunkräm förut                

RSS 2.0