Så!

Nu har jag varit lite mer duktig än jag var igår iaf, städat lägenheten och packat ner mathias kläder i väskan och sånt dära:)
Nu kom jag på att mamma skulle köpa choklad till mig (?) JÄVLA SKIT måste ta mig till affären isf och då nöjer jag mig med pannkakor....:)
Ska ta och lägga mig en stund nu... Förtjänar verkligen några timmars sömn....
So long sucker..

Kommer aldrig mer visa mig

Kommer aldrig mer visa i denna jävla stan och SPECIELLT inte codd som består av giriga turkjävlar!!
Nu gjorde jag fel men ändå så kommer det ju aldrig en bartender?! Vart var han? Det är väl ändå en bar så man ska väl få den servisenb man vill ha? I vilket fall så ropade jag åpå han men han sket typ it så jag gick in i baren och tog en champis för att fråga omn jag kunde få köpa den i den andra baren,jävligt smart gjort(NOT) Hur dum får man lov att bli???Mår som jag förtjänar iaf... Skällde ut vakterna igår och speciellt dick vilket jag skäms ihjäl för idag....Tur att det finns bloggar så man kan skriva av sig iaf..!
Kommer bädda ner mig i sängen med en massa gott och se på sopranos tror jag... Och min älskling ska åka till TRollhättan idag men när jag mår så här vill jag ha han hemma men vill verkligen att han ska åka också för han har int eträffat sina kompisar på hur länge som helst!
EN annan grej stör mig , jag hittar inte min kamera?? where are u?? Jag är säker på att jag hade med mig den men Ronja har den säkert... =)

Nej nu ska jag försöka finna mig ro...OCH bilder har jag inga för detta är en ny data!

mår som en 14is och målar som en krigare


Purple rain purple rain....

Inte nog med att det är en dålig dag för att det regnar utan mensvärk också!
Sen får jag ett brev för mycket av radiotjänst, JÄVLA BÖG!
Jag ska fan anmäla att jag inte har ngn tv/tvn, så jag har ringt och vart DÖ förbannad på dom jävlarna för dom gör fan ingen nytta mer än att skickar ut räkningar , kan dom inte skicka en gla sommar istället ?? :P

Skulle begett mig in till stan för att köpa present till min lilla kusin men det tar jag imorgon för det är säkerligen alldeles för mycket folk... Orkar jag inte med...

Imorgon ska jag dessutom färga håret :)


vissa tvekar inte på att unna sig något gott mitt i veckan:)


Laddad

Idag kom Ronja hit och vi såg på A fish called wanda (HAHA) så jävla rolig =)

Igår fick jag knappt igen frysen (?) Jävla skit som bara fryser igen typ varannan månad, borde ju inte vara så men det är väl för mycket grejer i den så jag kastade röttne grejer i den , viktigaste var ju glassen, så nu är den avfrossad och fint skick på den! :P
Skulle egentligen behövt tränat lite denna veckan men jag gjorde det ju i fredags så det var ju inte dåligt att jag kom iväg överhuvudtaget!

På fredag blir det utgång för första gången (som nu var precis 1årsen`) och ska färga håret!
Min käre man har lovat att han ska passa Isa :) 

 


Sailor moon min vän ...

Håller på att laddar ner alla avsnitt och silver fang på japanska =)
Spelar på utube än sålänge för Isa och hon verkar gilla låtarna :)
Försökte hitta min lilla ponny också men neeeeej då får köpa allihop istället för den måste vi ha :)



Nej nu ska jag leka lite med min tös!

 


Kvällsmat



Saknar litenmooor men snart
ska vi till er och denna gången svär jag på min död! :)
PUSS


Punktering

Isa har fått puinktering i däcket, jävla skit däck, det är fanimej andra gången nu , ska det vara så?!
I vilket fall som helst så åkte morsan och farsan bort med driiiiiiiiiiiden :)

Har allvarligt inget att fylla bloggen med idag så jag får se vad dagen har att ge mig! =)

Jag skissade ju upp en tavla 08 som jag nu fyllt i lite smått =)


Zodiac

Har nygligen sett en ruskig film, såg nygligen seven med brad pitt och ngn känd snubbe som jag inte kommer ihåg namnet på ?(morgan freeman) samma producrare iaf och båda var verkligen hur äckliga som helst... Verklighets baserat, USCH jag blir rädd nu!! Tänk vilken kärring man blir genom åren... :P
Tänkte man skulle sett på snabba cash också men hållde på att somna flera ggr så det sista där så tryckte jag i mig lite peanut choklad så jag hållde huvudet uppe iaf, haha...

Nu ska jag lägga mig för natten för Mathias kommer in och säger jag är snuskig som skriver blogg.... Hmmm...
God natt!

Blomstrar städning

Nu har jag städat hela lägenheten, kokar nappar,flaskor ch allt sånt som ska steriliseras :)
Nu borde jag städa min blogg? Vet inte vad som händer med den men den är SKIT tråkig och blir riktigt ledsen när jag ser andras bloggar för min ser jätte ful ut :(
Borde ju fått ngn som kan hjälpa mig , känner mig jävligt patetisk som skriver om det... MEN det är ju en blogg så wtf ?!;)

NU måste jag verkligen ta tag i ikea möblerna för annars blir det aldrig gjort, jag behöver hyllor och lådor , känns förbannat jobbigt att ha allt liggandes överallt , jag har nämligen en samlare här i hemmet men det åker ut en del av det! =)


Cod summerfood

Igår så bestämde vi oss för att skaffa barnvakt och dra sig ut på en matbit (lite cider osv.)
När vi kom dit ringde vi till brosan han hade varit på Nivå i gbg i fredags och röjt hela helgem, var verkligen och ÄR jätte nyfiken på det dära nivå, dom har 4 våningar och ska tydligen vara hur ballt som helst :)

Men när han kom cyklandes så tänkte jag att det måste vara brosan så jag vinkade men så vinka han inte tillbaka så jag tänkte att det var fel oh med tanke på klädsen så var det nog ganska fel tänkte jag sen sa mathias att han stod bakom oss och så kom han in och då var det ju han, HAHA, så rolig som han ä så hade han köpt WUTANG kläder i en billig turkaffär för han hade inga rena kläder hemma, hahahah! Hoppas han inte läser denna bloggen men så snäll som bror är så borde han förstå min kris situation med bloggen :P







HAHAHHA


A whole new world

Kära älskade blogg som jag har slarvat och skrivit , jag vet snart inte vad jag ska skriva så mycket som jag har på dagarna att göra fast det är ganska enformigt vad jag gör kan man väl säga!
Har varit en ganska jobbig natt och dag för Isa har inte sovit särklit bra ssen kl 6 igår morse....!!
Vilket inte jag heller har gjort så jag sov hos mor inatt för att få lite mer lugn och större utrymme!
Känner mig så deprimerad att jag kan bara stå och stor böla för då känner jag allt som är jobbigt när jag är trött alltså typ som all vikt som man lagt på sig och jämför sig med andra som man ABSOLUT inte skulle gjort innan så FUL känner man sig...

Nu har min kära man köpt en fläkt som fixar allt damm i ansiktet på mig, är det detta man får för man inte dammat tillräckligt ?! FYY!
 
Har kollat på oz och sjungt jätte fint för min lilla
 docka idag också! Älskar den filmen huuuur mycket som helst =)

men hur som helst är denna också en klassiker :D


The way you make me f...

EEL!

Sitter här just nu och Isa ligger kvar på sin powernap som jag sov på tre timmar, så det blir snart en powerwalk tänkte jag :)

Känner mig patetisk med den bloggen just nu så orkar inte skriva mer!!
haha hej då:P

RSS 2.0