Wait by night

Kollar på spin city och väntar på tyra banks ska börja snart , sen ska jag till trafikskolan och hämta mina böcker, måste verkligen börja läsa nu, hur ska jag hinna detta? Det är mindre än en månad kvar och jag har inte läst ett skvatt och inte övningskört heller, funderar om jag ska boka tid för övningsköra...
Igår hjandlade jag mat för 1400 , hur dyrt ska det behöva vara?? Gissa hur många dagar jag tog för 3 jävla dagar!!!
Jävla as dyrt det ska behöva vara , speciellt GI .
För det är de jag ska börja med nu och boka tid för träning ska jag göra också, blir svårt nu när mathias jobbar idag,imorgon och helgen men får se om mamma kan ta henne en stund!

Mitt internet går hur segt som helst, undrar vad strömstadsbyggen menade med den lappen dom hängde upp i korridoren " dom som önskar bredband skriv upp era namn på listan" - EEH var det en lista till jultomten lr?!? Fattar mig inte på detta, dom kan väl plocka tummen ur röven och fixa fram det eller säga hur det blir?!

Pappa har alla dopbilder och jag ska dit sen så får jag ta hans data och ladda upp lite :) 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0