God juuuuuuul lr happy halloween?

Idag när jag var på jobbet så var de redan julhandel på gång? Jag börjar typ en vecka innan typ :Z haha.. Men det är ju jag då ..
Sen en massa pumpor men det är ju inget mer typ? Mer julmat än halloween känsla faktiskt...? Konstigt nog!!
Ja imorgon är det dop och jag är inte alls nervös just nu , känns bra men kanske lite nervös för att min mage har svullnat upp?! JÄVLA SKIT! Har ju bara ätit pulver och en kycklingsallad idag , så vet inte vad det är, borde köpt tajtare strumbyxor igår för dom sitter lite för löst! :/
Men det får gå, klänningen är jätte fin iaf och hämtade locktången hos Ronja imorse och sen åkte vi till Nordby jag och mamma ,hämtade tårtorna och hon var inte riktigt klar när jagkom in men jag var glad för det för hon frågade mig om jag ville ha lite mer grejer på den och den blev MEEEEEEEEEEEEGA fin :)
Från början sa jag att jag ville ha tv¨å olika men dom blev så fina så det spelar verkligen ingen roll :)
Ingen tårta för mig imorgon :/
Ska stå upp tidigt och ut på en power-walk med iza imorgon bitti sen blir det att göra sig iordning , ska vara i kyrkan klockan halv 11 typ :)

Resterande av kvällen, hämtade Iza och åt sallad, sen BUMS i säng och så såg jag och
mammas lilla söta på Höstlegender ♥



ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT ,  ♥:AT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0