En gång för mycket

Jag satte i mig muffins imorse OCH JAG VET att jag INTE skulle gjort det men kände verkligen att jag var trött och inte ett dugg jävla sugen på pulver idag så jag fuskade men det var allt jag stoppade i mig sen åt jag tacos med bara grönsaker och så tog jag mig till träningen kvart över åtta och vad märker jag då? JO det snöar, såg på fejjan att det snöade i thn/vbg men trodde inte här:/
Jag som ska shoppa kläder till mig själv imorgon inne i stan och jag hatar när det snöar då!! Men det är ett måste för jag jobbar på lördag, det är om jag skulle gjort det på Nordby då? Men om jag inte hittar ngt så är det skit ,för mamma vill inte köra upp i sånt dära väder och det vill inte jag heller speciellt inte med Iza!

Så nu har jag stoppat i mig ugnstekta grönsaker med ugnstekt kycvkling som jag har blandat i krossade tomater med basilika och riven vitlök och sen hittade jag buffalo ost i affären igår men det var bara feta ost men hade det ovanpå , hur gott som helst! Imorgon planerar jag broccoligratäng, tänkte köra vegetariskt imorgon, det blir så jobbigt med den dära jätte mättsamma känslan och det är köttet som gör det!

Haha på tal om att värma mat i ugnen ??



Mmm, detta blev resultatet med min kortslutning i hjärnan?!
Mathias sa : " Hur smart får man lov att vara ?? Du kan väl för fan inte
sätta in den i ugnen?! "

- Eeeeh JO det ser du väl?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0