2 hard 2 handle

My life is yours.

Känns som mitt liv ägnar sig åt det jävla svinet när den tiden kommer så mår jag skit dåligt, får panik och beter mig som en jävla f**** och jag borde gå och prata med någon(?) Never, för jag tänker inte lyssna på ngn som säger " jag förstår att du är ledsen, det kommer alltid finnas där för det har ju hänt"
MEN ingen jävel fattar att det är INTE det jag vill höra på , jag orkar fan inte vara ledsen pga av detta hela mitt liv....
Det är jag iofs inte heller men när minnena kommer tillbaka och man blir jätte nere då är det fan inte lätt...

En gång kommer alltid vara en gång för mycket men två gånger ......

 raped in scars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0